22 Mart 2009 Pazar

BUGÜN MUTLAKA ŞİİR OKUYUN!!

Şiir Günü;
Duygularımızı anlatma çabasıdır,kısasıdır belki de duygularımızın,kafiyeli-rediflidir,ölçüsüzdür kimi zaman,mutlaka kendimizi bir cümlesinde bulduğumuz uzun bir yolun kısaltma yoludur,çıkmaz bir sokağıdır sevene göre:)).Aşık değilim,şiirin sadece müptelasıyım;çünkü korkarım aşkımın kül olmasından,zamanla biteceğinden.Sadece bir hoşlantıdır benim için.En çok da okumaktır beni keyiflendiren.yaa sizin için nedir şiir?

Dünya Şiir Günümüz Kutlu Olsun!!
HATIRLATMA
Soldurma açan çiçeği
Hatırlatma gelmişi geçmişi
Sevdirme Mecnun’u Leyla’ya
Yakıştırma sabahı akşama
Alıştırma Güneş’i bana
Sevdirme artık kendini bana
Sus artık sus!
Söyleme bir şey
Sözlerdir seni yalanlayan
Gözlerdir beni aldatan
Masum bakışlardır beni benden alan
Bahçemizdeki ağaçlardır bize şahit olan
Gelinmiştir sona artık
Son bulmuştur artık bizi anlatan
Bu keder dolu roman.
Seda.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder