15 Ocak 2009 Perşembe

BİR BENDİM


Gelecek dediler

Seni seviyor dediler

Yalanmış

Koskocaman bir yalan

Meğer ölüm haberini saklıyorlarmış benden

Sevdiğin doğru

Ölümün yalan

Yalan yalan inanmıyorum.

Hani beni terk etmeyecektin

Hani verdiğin söze sadıktın

Sen de bir yalanmışsın

Hem de kocaman bir yalan


Ne gece yardım etti bana

Ne de yağan yağmurlar

Acımı geçirecek ne de bir ilaç bulabildim kendime

Şimdi sadece seni düşünerek,

Acıma daha da çok acı katıyorum

Bir bendim seni düşünen,

Bir bendim senin için sabahlara kadar ağlayan,

Bir bendim senin yokluğunu hisseden,

Ne yokluğunu dinderecek bir çiçek açtı günüme

Ne de uzaklar yakın oldu.

Bitmek bilmeyen hasretime iyice hasret oldun.

Seni özledim

Gel artık hadi

Yalan söylemek günah

Ve bana bir işkence

Hadi sürdürme artık yalanı

Dön artık geri

Dön artık sevdiğine

Özledim SENİ!

Seda...............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder