15 Ocak 2009 Perşembe

KORKTUM!

Hoşçakal sevdiğim
Hoşçakal annecim
Hoşçakal babacım
Hoşçakalın hepiniz...
Sevdik,sevildik öyle zannettik
Vazgeçildi sevdalardan
Yoksayıldı hayaller
Parçalandı güvenler
Yıkıldı,dağıldı hepsi birer birer
Ben ölüyorum yana yana
Bombalar doğar benim hayatıma
Gelin görün bizi
Yaptığınızı görün
Gelin görün bizi
İftihar edin
Yaptığınızı görün
Kan yerine oysa gül kokmalıydı her yer
Silah yerine bebeklerle,arabalarla oynamalıydı çocuklar
Okumalıydı gençler
Kalbimde yarım kalan
bir tutkudur benimkisi
Acıyor canım,hem de çok
Kalbim kanıyor,ağlıyor hergün
Sevgi tomurcukları istiyor istiyor
bu kalp,bu toprak
Bomba değil!
Korkuyorum!

Kuşlar!...
Kuşları özledim.
Yurdumda uçan,penceremin yanına konan
Kuşları özledim.
Bombalar uçuyor şimdi kafamda
Olmayan penceremin yanında

Yakın,yıkın,ezin,çiğneyin
Ama bilin bu sizsiniz.
Bir çocuk ahıdır bu bilesiniz!

Seda.................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder