17 Şubat 2009 Salı

VAT AR YU =)



İngilizce VAaaayy yandım... =)Kursa gidiyorum birşeyler öğrenmeye çabalıyorum.Öğreniyor muyum bir de bana sorun.Öğrenmeye çalışıyor,çalışıyor,çalışıyorum.Derste bana söz gelince hıık mık:) sesim gidiyor hepten.Olucak mı dersiniz?:))Yok hırsım var,çabalıyorum birşeyler olucak gibi.Aman şu açıköğretim ing. sınavımı geçiyim de başka birşey istemiyorum.Yanıma da kar kalır öğrendiklerim.Hadi bakalım.Çıktık bir yola,yolun sonu erken gelmez inş. =)))


Malum krizdeyiz bu durumun daha da kötüye gideceği söylentileri falan filan.İş yok yok yok.:(( İş arayanlar arasındayım ama bana da açılan bir kapı yok.Kaç tane iş görüşmesine gittim ama boşuna.İyi geçenler de oldu,çok güzel geçtiğini sandığım da.Gitiğim kursların bir faydasını şu ana kadar görebilmiş değilim.Bakalım ileride neler görücez,geçiricez.Böyle kurslar...idare etmeye çalışıyoruz.Gerçekten sıkıcı bir durum.tecrübe arıyorlar,donanımlı olunması gerektiğini söylüyorlar,çook donanımlı olunca işe almıyorlar....anlamadım bunlar ne arıyor,ne istiyorlar ANLAMADIM!!!Hayal kurup kurup hayallerimin suya düşmesinden sıkıldım.Artık iş aramıyorum.Önemsememek lazım herhalde,iş konusu hakkında çook kafa yormamak gerek herhalde.Çünkü zamanı gelince öyle güzel oluyor ki.Zamanı beklemek gerek o zaman.Ben de beklemeye başladım=)Bakalım ne zamana kadar sürecek.Hepimize bol şanslar :)....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder