9 Mayıs 2009 Cumartesi

Bugün, bir senenin (bana göre)en anlamlı günlerinden birini yaşıyoruz. Bugün “Anneler Günü”.İnsanlarımız için değerli olan varlıklar, annelerimizin en güzel günü. Anne sevgisinin bir güne sığdırılması ise kötü bir şey olsa gerek. Değerlerini, sadece bir günde anlayanlara yazık? Bu günün anlamı sadece 9 ay çocuğunu karnında taşımak değil. Çocuğunun her anını dantel gibi işleyerek tam hayatının ortasına koymak, çocuğuna değer vermek… Karşılığı olmalı elbette. Anneler için bu kadar emeğin karşılığını ödememiz bence zor. Elimizden geleni en azından yapmalıyız.(değil mi?) J)
Klişeleşmiş sözcüklerden, cümlelerden uzak durucam bugün. Canım annem, güzel annem… Vb. Sözler sahte gelir oldu artık. Kalpteki sevgi ile, gösterilen saygı ile daha da mutlu ederiz bence.
Tarif edilemez bir sevgi bu, kim bu kadar birine daha bağımlı bir sevgiye sahip olabilir ki? Annecim benim yüreğindeki sevgi sonsuz denecek kadar büyük, tarif edilemez bir şekilde, hiç ayrıma yer vermeden, kalbinde aç olan çocuklarına bolca konaklama yeri olan Allah ımın en güzel kulları. Hayranım sana annecim.


Annecim iyiki varsın. Sen bitanemizsin.
Hayatımızsın. Seni seviyoruz.
ANNECİM ANNELİĞİNİ KUTLARIZ.
Cennet bir adım kadar ayağının altında olsun.
SENİ SEVEN BEBEKLERİN
SERHAT&SEDA


Annedir yüreği fazla dayanamaz.

Herkes bıksa benden annem bana doymaz.

Öper besler beni unutur kalbinde.

Annem burada olsun bana bir şey olmaz..

Hergün bakar bana kusurumu görmez.

Günler gece olsa o ışığı sönmez.

Ellerim büyüdü avuçlarında.

Bi tek annem olsun bana bişey olmaz…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder