30 Mayıs 2009 Cumartesi

Sınavlar,sınavlar,sınavlar...Ders ders,ders...Offf !!! oldum olası sevmemişimdir ders çalışmayı.Ders çalışmaya da başlamanın ayrı bir eziyeti :) Kendini bir kaptırdın mı gerisi zor bir iş değil,kendini bir anda çalıştığın konunun tarihi içinde buluyorsun.[Bende öyle oluyor :)] Uygarlık Tarihi ne ders be kardeşim(biraz argo oldu mu ne...?) Hayatım boyunca zorlandığım "matematik dışında" bir ders hatırlamıyorum.Homo erectuslar,Homo Heidelbergensis ler,Homo neanderthalensis ler,Julius Claudius lar,Flovius lar,Mısır uygarlıkları,Hacepsut hanımefendi :)ve daha fazlası işte...Belki kiminiz gülecek.Sen buna zor mu diyorsun diye ama tek başına,hoca anlatmadan,kendi kafana göre çalışınca biraz zor oluyor işte.Kitaba göre bazı konulara daha fazla ağırlık verip çalışıyorsun fakat ondan sonra sınavda alakası olmayan "nerden bulmuşlar bunu kitapta" diyebileceğin sorular çıkıyor malesef.Bu sınavı geçmek için günlerce çalıştım ben yaaaa geçmem lazım,bir önceki sınavlara göre çalışıyorsun bu sefer de soru stili değişiyor.Sinir bir şey.Bakalım sınav sonuçlarında neler başarmışım.Yarın ki sınavım için de dualarınızı bekliyorum :)

Hayatın sürprizlerini görmeye devam edeceğiz...HOŞÇAKALIN!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder